dinsdag 11 augustus 2009

What's on my mind?

14 okt 2008, 22:35
Vanalles eigenlijk..... Volgens mij heb ik me in tijden niet zo lekker gevoeld (afgezien van een verkoudheid, zoals iedereen momenteel).

Op alle vlakken gaat het goed. En irritante tegenslagjes zoals op de maandagochtend om 7 uur 's ochtends met een platte band langs de snelweg staan maken me niet van slag, hehehe. Alhoewel de prijs van nieuwe banden gisteren wel weer ff pijn deed…

M'n nieuwe baan is top! Het bevalt me hartstikke goed bij het Parket Maastricht tot nu. Ga er met plezier heen en heb nog niets gehad wat me niet bevalt of irriteert. Heb al enorm veel geleerd de afgelopen dagen en komende vrijdag ga ik voor het eerst rechtszaken bijwonen. Heb geen idee hoe zoiets in z’n werk gaat. Anyway, dat gaat goed en ik hoop dat ik daar nog lang mag werken en plezier hebben. Als ik bij Vodafone was blijven zitten was ik doodongelukkig geworden…

Langzaamaan gaan we ook richting het nieuwe carnavalsseizoen! Heerlijk, ik kan nu al meteen niet meer wachten. De nieuwe kostuums zijn al bijna klaar en worden echt helemaal fantastisch dit jaar. Inmiddels bestaat de vereniging uit 41 leden, gaat hard als je bedenkt dat we in 2001 met 15 man begonnen. Jurgen en ik hebben een start gemaakt met het bouwen van een nieuw muziekkarretje, ben lekker bezig met het bijwerken van de site en ondertussen ben ik een programma/agenda voor het nieuwe seizoen aan het opstellen. Echt, ik kan er niet meer op wachten. En het duurt nog zooooo lang…

Danielle en ik hebben besloten om 20 december voor 4 dagen met de Thalys naar Parijs te vertrekken. Ooit als kleine jongen ben ik eens een halve dag in Parijs geweest maar daar weet ik inmiddels al niet meer van. Het lijkt me een supergave stad (alleen jammer dat er zoveel van die ellendige Fransozen wonen). Dus we gaan lekker een paar dagen daar rondhangen. Middag van aankomst de Eiffeltoren beklimmen, op zondagochtend naar het Louvre, op zondagmiddag naar Versailles en om maandag de Sacre Coeur, Notre Dam, shoppen op het Elysee en weet ik wat nog meer allemaal. Vorig jaar zijn we gaan kerstshoppen in Londen, en dit jaar wordt het dus Parijs. Ondertussen heb ik al weken vreselijk last van heimwee naar de gaafste stad ter wereld: New York. Volgend jaar wil ik daar echt heen terug. Alleen maar eens kijken of het in te passen is qua geld en verlofdagen…

Charlotte, Rob, Danielle en ik zijn ook al druk bezig plannen te maken voor een nieuwe Amerika reis volgend jaar. Plan is om op 5 september naar Seattle te vliegen. Vervolgens willen we in drie weken tijd een heel groot deel van het westen gaan zien om vervolgens te eindigen in San Francisco (ook Vegas ligt op ons pad, whaaaaaaa, heerlijk!) Heb ik ook echt helemaal zin in weer. Amerika is ondertussen uitgegroeid tot m’n favo vakantieland en ik ben daar nog lang niet klaar. Nu maar hopen dat ze ook eindelijk weer eens een beetje een fatsoenlijke president krijgen. Met die topper van een Obama aan de macht kan ik republikeinen nog meer op stang jagen dan afgelopen vakantie Heerlijk om proberen een discussie aan te gaan met die onnozele rednecks. Hehehehehe. Nog 3 weken en dan zijn de verkiezingen. Heb ik ook bijzonder veel zin in. Zou eerst naar Amsterdam gaan en samen met Charlotte en Rob de boel gaan volgen maar dat gaat nu niet door ivm m’n nieuwe baan. Heb wel de dag erna vrij dus ik ga vanuit thuis lekker de hele nacht voor CNN hangen met de laptop op schoot. Hoop zo dat Obama wint maar ik heb er nog steeds niet voor de volle 100% vertrouwen in.

Ik heb in ieder geval allerlei leuke dingen op het programma staan de komende tijd en daar word ik alleen maar blij van Allerlei leuke afspraken met interessante mensen (gelukkig heb ik ook alleen maar interessante vrienden dus dat scheelt), lekker een aantal keren naar Ajax, allerlei carnavalsdingen in november, weekendje Parijs, twee weken kerstvakantie als het even mee zit, misschien met oud en nieuw naar Zwitserland, enz. enz. En als het jaar om is dan is het heel snel carnaval, hahahaha. Als carnaval om is dan gaan we alweer op het WMC aan (met misschien nog een weekje Spanje tussendoor) en na het WMC is het bijna tijd voor vakantie naar Amerika. Het gaat lekker zo. Nu nog genoeg geld om een Ford Cougar te kopen en ik ben meer dan tevreden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten