dinsdag 11 augustus 2009

Nieuwe blog

Zo, eindelijk een echte blog! Ik blog al een tijdje zo nu en dan op hyves maar dit leek me toch leuker dus bedacht ik me dat het tijd werd om eens een echte blog aan te maken. Bloggen is voor mij helemaal niet zo’n slecht idee… voor iemand die toch van veel en lang praten/schrijven houdt is het een aardige uitlaatklep. Heb ook nog even overwogen om te gaan Twitteren. Maar dat is toch niet helemaal mijn ding. Te korte berichtjes allemaal en ik heb er ook helemaal geen zin in om elke minuut van de dag te gaan vertellen wat ik aan het doen ben.

Ik heb mijn oude blog berichten maar even overgeheveld naar deze, dan is hij meteen wat gevuld. Heb nog geen idee hoe vaak en hoeveel ik hier ga bloggen maar dat gaan we vanzelf wel meemaken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten