dinsdag 11 augustus 2009

En zo ben je ineens ambtenaar

19 sep 2008, 22:17
Tja, het kan snel gaan… Na 6 jaar Vodafone was het tijd voor een nieuwe stap.

Vanaf maandag 6 oktober ga ik aan de slag bij het Ministerie van Justitie. Om precies te zijn in Maastricht bij het arondissementsparket op de afdeling administratie. Ik ga hier de nieuwe functie van planner uitoefenen.

Op 10 augustus op het laatste moment voor de vacature sloot heb ik online gesolliciteerd waarna ik enkele weken later werd uitgenodigd voor een gesprek op 4 september. Ik zag de vacature op internet en was eigenlijk direct enthousiast. Voor mij leek de functie op het lijf geschreven. Ik heb in het gesprek goed mijn best gedaan maar probeerde er daarna niet teveel op te hopen. Slechts twee uur na het gesprek werd ik al gebeld met de verassende mededeling dat de keuze uit 5 kandidaten op mij was gevallen. Het duurde even tot het helemaal tot me doordrong.

Het voelt allemaal nog even vreemd en het is gewoon ronduit raar dat Vodafone na 26 september geen deel meer uitmaakt van mijn leven. Ik ben echter ontzettend blij met mijn nieuwe baan en heb enorm veel zin in de nieuwe uitdaging die ik aanga.

Na 6 jaar komt er dus een einde aan mijn Vodafone carrière. Op 4 november 2002 ben ik bij de afdeling Retention in Heerlen begonnen en op 26 september a.s. zal ik eindigen op de afdeling Telesales Enterprise. Achtereenvolgens heb ik aan de telefoon gezeten, bij de BackOffice gewerkt, floormanagement gedaan en als TeamCoach a.i. een deel van de Sales BackOffice aangestuurd. Het waren vaak turbulente tijden, met veel veranderingen op verschillende gebieden. Ik heb hier 6 jaar lang met veel plezier gewerkt. Toch waren er vaak ook genoeg ergernissen, maar goed, waar zijn die niet? Nog een weekje en dan gaat het boek Vodafone definitief dicht en weer een week later mag ik me officieel een rijksambtenaar noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten