dinsdag 11 augustus 2009

Nieuwe auto

25 apr 2009, 21:32
Het ging erg snel ineens…. Mijn Mégane viel zo ondertussen bijna uit elkaar van ellende en ik was hem ook goed zat. Maar goed, met een drukke zomer en aansluitend een lange vakantie in het vooruitzicht was het plan om toch pas volgend jaar een nieuwe auto te kopen.

De ergernissen om mijn oude auto begonnen zich echter op te stapelen en ik besloot op 2e paadag eens voorzichtig wat auto’s te gaan bekijken. Om 14:00 uur stapte ik de Ford dealer binnen en om 15:00 uur stapte ik weernaar buiten in de wetenschap dat ik zojuist een nieuwe auto had gekocht.

Al sinds ik mijn 1e auto kocht wilde ik toch weer een Ford en dat is nooit veranderd. Ik heb nu dan ook precies gekregen wat ik wilde: een 5-deurs Focus uit 2004 met de kleur deep rosso red metallic. 60.000 op de teller en prima in orde. Ik heb er nog geen krasje op kunnen aantreffen. Het is mijn eerste auto met airco en dat is toch wel erg lekker zo vlak voor de zomer. Er zit ook een perfect sound systeem in en ik ben ook erg gecharmeerd van het boordcomputertje. Kortom, ik was dus erg blij op 2e paasdag al was het wel ff slikken zoveel geld ineens uit te geven.

Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten want 4 dagen na de aankoop kon ik hem al ophalen. Ik rij dus inmiddels al een weekje erin rond en het bevalt meer dan prima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten