donderdag 3 september 2009

And off we go...

Zo, ik ben er helemaal klaar voor. Vanavond lekker aangerommeld en op mijn gemak ingepakt. De rugzak zit niet al te vol maar weegt toch nog behoorlijk. Maar goed, alles ging er makkelijk in :-)

Morgen lekker uitslapen, dan nog wat laatste dingetjes regelen en nog ff naar de kapper. Ik heb besloten dat ik morgen oerhollandse pannenkoeken wil met spek en kaas, hehehe. Die ga ik dus lekker bakken. Daarna douchen en om kwart voor acht de trein naar Amsterdam waar we dan nog een nachtje slapen voor we zaterdagochtend om 10:20 uur de lucht in gaan. Ik heb er ontzettend veel zin in! Heerlijk om straks weer 3 weken in dat fantastische land te mogen rondreizen. Ik zie wel op tegen de vliegreis. Vroeger (vroegah, hadden we kuileh) vond ik vliegen altijd een hele belevenis, tegenwoordig zie ik er echt tegenop. Tien uur vliegen is me echt te lang. Ik probeer me ook al voorzichtig mentaal voor te bereiden dat we de eerste uren nadat we geland zijn ook nog niet van het vliegveld af zijn. De controles in Amerika zijn een regelrechte ramp. Wachten, wachten en nog eens wachten. Domme vragen beantwoorden, foto maken, door de scan, gefouilleerd worden, vingerafdruk en ga zo maar door. Maar goed, als we dat hebben gehad is de vakantie eindelijk echt begonnen.

Ik ben zooooo benieuwd wat ik dit keer weer allemaal ga zien daar. We komen weer op en aantal prachtplekken. Hieronder de route die we gaan afleggen in 21 dagen tijd:

Image and video hosting by TinyPic

De route zelf is ruim 5200 kilometer rijden. We hebben een Chevrolet Trailblazer gehuurd. Zelfs voor Amerikaanse begrippen een asociale bak :-)

Heb net ff een mailtje naar mijn werk gestuurd, gewoon om ff te genieten van de out of office mail die je dan terugkrijgt. "5 oktber ben ik er weer", hahaha.... heerlijk!

Zo, nu ga ik nog ff The Rock afkijken. Leuk om die nog ff gezien te hebben voor we straks zelf op Alcatraz staan. Misschien heb ik tussendoor wel ff tijd om hier wat te posten tijdens de vakantie.

That's it for now! See you in three weeks!!!

2 opmerkingen: